اسپیس فریم نمایشگاهی در فردیس

اجاره اسپیس فریم

اسپیس فریم نمایشگاهی در فردیس

اسپیس فریم از قطعات هندسی تشکیل شده است که به وسیله اتصالات یا همان بست اسپیس به یکدیگر متصل می شوند و یک سازه مستحکم برای برپایی نمایشگاه و غرفه ایجاد می کنند. از اسپیس فریم علاوه بر ساخت غرفه، برای ساخت سوله موقت ، سالن های بزرگ موقت و استیج نیز استفاده می شود. امکان اجاره و خرید اسپیس دست دوم و کارکرده نیز وجود دارد که با این روش در هزینه صرفه جویی می شود. اما اسپیس فریم چه ویژگی هایی دارد:

  • دوام و عمر طولانی
  • مقاومت بالای قطعات و سازه
  • امکان برپایی انواع سازه موقت
  • سبکی

مجموعه اترس اسپیس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

اجاره اسپیس فریم

نمایندگی فروش اسپیس فریم در فردیس

اسپیس اترس به عنوان نمایندگی فروش اسپیس فریم در فردیس فعالیت دارد. انواع اسپیس نو و کارکرده در این مجموعه به فروش می رسد. امکان اجاره اسپیس نیز برای مشتریان فراهم شده است. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم در فردیس با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید