اجاره اسپیس فریم در کرج

اسپیس اترس

اسپیس فریم در کرج

اجاره اسپیس فریم در کرج و فردیس به روش حضوری و یا اینترنتی برای مشتریان فراهم شده است. قیمت هر شاخه اسپیس با توجه به قیمت روز مشخص می شود. برای اجاره و یا خرید قطعات اسپیس مشتری مبالغ متفاوتی پرداخت می کند و بدیهی است که برای اجاره کردن اسپیس باید مبلغ کمتری پرداخت کند. برخی از مشتریان برای برپایی سازه های مورد نیاز خود اسپیس فریم را اجاره می کنند که این روش از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد و برای پروژه های موقت گزینه بسیار خوبی است.

قطعات دست دوم اسپیس فریم که به مشتریان اجاره داده می شوند، از همان کیفیت و دوام قطعات نو برخوردار هستند. با استفاده از اسپیس فریم می توان انواع غرفه های نمایشگاهی ، سوله و سالن های موقت را برپا کرد. این سازه های موقت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

مجموعه اترس اسپیس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

قیمت هر شاخه اسپیس

نمایندگی و مزکز اجاره اسپیس فریم در کرج

اسپیس اترس به عنوان نمایندگی و مرکز فروش و اجاره اسپیس فریم در کرج فعالیت دارد. برای اطلااع از قیمت ها و اطلاع از چگونگی سفارش با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید