برای ایجاد چه فضاهایی از اسپیس فریم استفاده می کنند

قیمت اسپیس فریم در کرج

استفاده از اسپیس فریم در فضاهای مختلف

اسپیس فریم /سازه های فضایی (space frame) از جمله محصولاتی هستند که جهت نظم دهی بسیاری از سازه ها و مکان ها از آن ها استفاده خواهد شد.البته باید در نظر داشت قبل از تولید سازه های فضایی از داربست های سنگین یا آهن کشی استفاده می کردند.

همچنین شما می توانید برای خرید پارچه های برزنتی برای سازه های موقت خود از محصولات شهر چادر بهره مند شوید. لیست محصولات و چادرهای برزنتی شهر چادر

کاربرد اپیس فریم ها

به جهت دستیابی به زیبایی مورد نظر در ساخت غرفه ها و محل هایی برای استقرار و استراحت، استفاده از اسپیس فریم ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این ویژگی ها اسپیس فریم ها موجب نظم دهی و ارتقا جلوه سازه خواهد شد.

استفاده از این سازه ها از دیرباز صورت می گرفته است، با این حال با توسعه صنعت و فناوری مواد اولیه جهت برپایی این ابزار های کاربردی تغییراتی را شامل شده اند.

فضا های نمایشگاهی

یکی از رایج ترین موارد استفاده از اسپیس فریم ها، ساخت غرفه های نمایشگاهی می باشد. جهت تکمیل سازه های مذکور پارچه ای از جنس برزنت مقاوم و ضد سایش بر روی آن قرار خواهد گرفت. این سازه ها جهت افزایش استقامت و استحکام غرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اسکلت این سازه ها باعث ایجاد فضایی بسیار مناسب و شکیل خواهد شد.

مراسم های مذهبی و جشن ها

بی شک برای برگزاری مراسم های جشن یا انواع مراسم های مذهبی نیاز به ایجاد فضایی تعیین شده و مسقف به طور کامل حس می شود. این فضا می بایست به گونه ای باشد که تحمل رفت و آمد بالا و ایستایی در برابر شرایط جوی را متحمل شود.

به همین جهت می توان برای ساخت فضای مورد نیاز در اندازه های مختلف از اسپیس فریم ها استفاده کرد. همانطور که گفته شد این محصول بسیار مستحکم و ارزان قیمت خواهد بود، بنابراین استفاده از آن ها بسیار به صرفه و کاربردی می باشد.

 ساخت استیج

در صورت نیاز به ساخت سکو و استیج مستحکم و موقت، از اسپیس فریم ها استفاده خواهد شد. همچنین با اضافه کردن ستون ها و طاق ها به این فضا ساخته شده، می توان سایر پخش کننده های نور و صوت را نیز متصل و نصب کرد. البته از دیگر مزایا این سازه ها، تسهیل در حمل آن ها خواهد بود.

استند های تبلیغاتی

به جهت مستقر کردن و نصب کردن بنر های تبلیغاتی در اندازه های متنوع از اسپیس فریم ها استفاده می شود. استفاده از این محصولات در چنین مواردی نیازمند به زمان زیادی نمی باشد. و همچنین از هزینه بسیار مناسبی برخوردار هستند و امکان اجرا تبلیغات را در هر فضایی ایجاد خواهند کرد.

نتیجه گیری

موارد کاربردی سازه های فضایی بسیار متنوع می باشد. به علت تسهیل و افزایش سرعت در نصب اسپیس فریم ها از محبوبیت و تقاضا بسیار بالایی برخوردار هستند.

بنابراین می توان وابسته به نوع کاربری منتخب از انواع این سازه ها استفاده کرد. همچنین جهت افزایش دوام و استقامت اسپیس فریم ها از پارچه برزنتی مرغوب استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید