قیمت سازه اسپیس فریم نمایشگاهی:

بازار عمده اسپیس فریم

قیمت سازه اسپیس فریم نمایشگاهی با توجه به ابعاد فضای مورد نظر و متراژ غرفه و نمایشگاه تعیین می شود. اسپیس فریم برای غرفه نمایشگاهی بیشترین کاربرد را برای برپایی انواع غرفه در فضای باز و یا سرپوشیده دارد.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

همانطور که می دانید اسپیس از قطعات هندسی تشکیل شده است که با کنار هم قرار گرفتن، سازه بسیار مقاومی را به وجود می آورند. این سازه امروزه بسیار کاربرد دارد و یکی از محبوب ترین انواع سازه نمایشگاهی و سازه های موقت محسوب می شود.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی:

با قیمت های مناسب و ارزان انجام می شود. امکان خرید اسپیس فریم اجاره ای نیز برای مشتریان فراهم شده است. با اجاره این سازه مقاوم هزینه کمتری نسبت به خرید آن پرداخت خواهید کرد. به همین دلیل برخی از افراد برای پروژه های موقت خود از ان استفاده می کنند. قطعات اسپیس دست دوم نیز می تواند موجب صرفه جویی در هزینه های یک پروژه شود. قطعات دست دوم اسپیس از لحاظ کیفیت تفاوتی با اسپی سفریم های نو ندارند و می توان برای برپایی غرفه و نمایشگاه از آنها استفاده کرد.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

قیمت سازه اسپیس فریم نمایشگاهی:

با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. نو بودن قطعات، اجاره ای بودن و یا دست دوم بودن آن می تواند در تعیین قیمت اسپیس فریم موثر باشد. قطعات اسپیس فریم توسط نصاب با تجربه نصب می شوند. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم غرفه و نمایشگاه با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید