استعلام قیمت اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم دست دوم

استعلام قیمت اسپیس فریم

برای استعلام قیمت اسپیس فریم با بخش فروش اسپیس اترس در تماس باشید. به دلیل نوسانات قیمت در بازار، قیمت ها در سایت درج نمی شوند. اسپیس فریم از قطعات هندسی تشکیل شده است که برای برپایی سازه های بزرگ و کوچک به کار می رود. این سازه ها به صورت موقت هستند، مانند غرفه های نمایشگاهی، سوله های بزرگ و سالن و استیج. این قطعات ویژگی های مختلفی دارند:

  • عمر و دوام طولانی
  • امکان اتصال به یکدیگر با بست های مقاوم
  • برپایی انواع سازه موقت
  • امکان جابه جایی
  • سبک

مجموعه اترس اسپیس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

اجاره اسپیس فریم

مرکز فروش اسپیس فریم

اسپیس اترس به عنوان مرکز فروش اسپیس فریم، بست اسپس فریم، انواع اسپیس نو و دست دوم فعالیت دارد. برای استعلام قیمت و نحوه سفارش با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید