داربست نمایشگاهی اسپیس فریم

خرید و فروش اسپیس دست دوم

داربست نمایشگاهی اسپیس فریم

اسپیس فریم را با نام داربست نمایشگاهی نیز می شناسند. این تکنولوژی جدید و به روز را برای برپایی سازه های مقاوم به کار می برند. انواع سازه های موقت مانند نمایشگاه و انواع غرفه، استیج های موسیقی و کنسرت، انواع سالن های بزرگ موقت، سوله اسپیس فریم و قاب بنر را می توان با استفاده از قطعات اسپیس فریم ایجاد کرد. سبکی، مقاومت بالا و ضد زنگ بودن از ویژگی های این سازه می باشد.

 

اسپیس اترس:

تخصص ما در ایجاد غرفه هایی با متریال اسپیس فریم است. این متریال برای سهولت در اجرا برای غرفه سازی و ساخت مکان هایی نمایشگاهی یا مذهبی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم  شما می توانید برای خرید این محصول یا اجاره آن ها به کارشناسان فروش ما مراجعه کنید.

اجاره اسپیس فریم

فروش داربست اسپیس فریم

فروش داربست اسپیس فریم به صورت اجاره ای و یا فروش قطعات نو و یا دست دوم می باشد. برخی از افراد برای ایجاد سازه اسپیس فریم از گزینه اجاره کردن قطعات و یا استفاده از قطعات اسپیس کارکرده استفاده می کنند. این روش موجب می شود که در هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی شود.

اسپیس فریم از قطعات هندسی شکلی تشکیل شده است که به کنار هم قرار گرفتن می توانند سازه مقاومی را ایجاد کنند. سازه های مقاوم اسپیس فریم به وسیله بست اسپیس فریم به یکدیگر متصل می شوند. این بست ها به نام های اتصالات و یراق اسپیس نیز شناخته می شوند.

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم نمایشگاهی با توجه به اینکه نو، دست دوم و یا اجاره ای باشد، دارای قیمت های متفاوتی است. اسپیس اترس تولید کننده انواع قطعات اسپیس فریم و بست اسپیس می باشد. برای اطلاع از قیمت انواع محصولات داربست اسپیس فریم نمایشگاهی با بخش فروش در تماس باشید.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید