اسپیس اجاره ای برای غرفه سازی

قیمت هر شاخه اسپیس

اجاره ای برای غرفه سازی

اسپیس اجاره ای برای غرفه سازی بهترین گزینه برای برپایی سازه موقت با هزینه کمتر می باشد. انواع اسپیس فریم را می توان اجاره کرد و یا از طریق خرید قطعات دست دوم و کارکرده نسبت به برپایی داربست اقدام کرد. اسپیس فریم با نام داربست نمایشگاهی نیز شناخته می شود. همانطور که می دانید اسپیس فریم قطعات هندسی هستند که هنگامی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند می توانند سازه های مقاوم و بزرگی مانند نمایشگاه را ایجاد کنند.

اسپیس فروش:

خرید اسپیس فریم یا اجاره اسپیس فریم بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به ایجاد فضاهایی موقت برای کار خود دارند. مجموعه اترس چادر بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه خرید و اجاره اسپیس فریم در کشور است. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم این مجموعه با قیمتی اقتصادی و روند کاری سریع توانسته بیش از 50 پروژه موفق اسپیس فریم بزرگ و نمایشگاهی داشته باشد.

قیمت اسپیس فریم

کاربرد اسپیس فریم اجاره ای

از اسپیس فریم علاوه بر ایجاد غرفه می توان برای برپایی سالن های موقت بزرگ، انواع سوله اسپیس فریم و قاب بنر و همچنین برای ساخت استیج موسیقی و کنسرت های مختلف استفاده کرد. اسپیس فریم اجاره ای برای برپایی انواع سازه بسیار به صرفه تر می باشد از نظر اقتصادی! به همین دلیل بیشتر کارفرمایان پروژه ها با استفاده از قطعات دست دوم و یا اجاره ای پروژه موقت خود را تکمیل می کنند.

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت اسپیس فریم غرفه

اسپیس فریم برای غرفه اگر به صورت نو باشد بر اساس قیمت روز، تعداد شاخه اسپیس فریم و … قیمتش مشخص می شود. اما اگر از اسپیس دست دوم و یا اجاره ای استفاده کنیم قیمت بسیار کمتر می شود. به همین دلیل اغلب برای برپایی سازه از اسپیس فریم دست دوم استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت داربست اسپیس فریم غرفه اجاره ای با بخش فروش در تماس باشید.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید