سازه اسپیس فریم

قیمت هر شاخه اسپیس

سازه اسپیس فریم

سازه اسپیس فریم به عنوان یک سازه نمایشگاهی یا داربست نمایشگاهی شناخته می شود. این سازه مقاوم کابرد های دیگری نیز دارد اما برای برپایی سازه نمایشگاهی و غرفه اسپیس فریم کاربرد بسیار گسترده ای دارد. به دلیل فرم هندسی خاص قطعات این سازه، یکی از مستحکم ترین سازه های موقت است. کیفیت بالا، سهولت نصب و جابه جایی موجب  و کیفیت بالای قطعاتش موجب محبوبیت آن شده است.

اجاره اسپیس فریم

ویژگی سازه اسپیس فریم

قطعات اسپیس فریم از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار هستند. جنس این سازه از ورق آهن و آبکاری گالوانیزه می باشد. نصب اسپیس فریم توسط کارشناس و نصاب با تجربه صورت می گیرد. وجود ورق آهن آبکاری شده موجب می شود که مقاومت اسپیس فریم بالاتر رود و زنگ نزند.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

اتصال این قطعات به صورت پازل و در کنار یکدیگر می باشد که همین امر موجب بالا رفتن قدرت و مقاومت آن می شود. جابه جایی قطعات به دلیل سبکی بسیار راحت و آسان است و وزن کم آن به عنوان یک مزیت برای سازه اسپیس در نظر گرفته می شود.

قیمت هر شاخه اسپیس

نکات مهم در هنگام خرید اسپیس فریم

جوش به کاررفته در سازه co2 می باشد که باید در هنگام انتخاب اسپیس فریم در نظر گرفته شود. در هنگام انتخاب قطعات باید مواردی مانند لوله ها و مفتول ها را نیز مورد بررسی قرار دهیم. در شرایط آب و هوایی مرطوب نباید اسپیس فریم ها دچار زنگ زدگی شوند و این مورد را باید هنگام استفاده از آن مد نظر قرار دهیم. در واقع باید پوشش به کار رفته روی اسپیس را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، پوشش مناسب برای آن آبکاری از نوع گالوانیزه می باشد. برخی اوقات برای پوشش اسپیس از رنگ های الکترواستاتیک و یا رنگ های کوره ای استفاده می شود که مقاومت کمتری دارند.

اسپیس فریم به صورت شاخه ای به فروش می رسد و قیمت هر شاخه به صورت متری محاسبه می شود. قیمت ها با توجه به قیمت روز مشخص می شوند و به فروش می رسند. برای اطلاع از قیمت سازه اسپیس فریم با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید