اسپیس فریم سازه نمایشگاهی

خرید و فروش اسپیس دست دوم

اسپیس فریم سازه نمایشگاهی: یکی از کاربرد های اصلی اسپیس فریم برپایی سازه های نمایشگاهی و غرفه ها و اتاق های مربوط به آن می باشد. از اسپیس با نام داربست نمایشگاهی نیز یاد می شود. دلیل این امر کاربرد زیاد آن برای برپایی سازه انواع نمایشگاه بزرگ و کوچک می باشد. اسپیس از قطعات هندسی شکل کوچک تشکیل شده است که با در کنار هم قرار گرفتن تبدیل به یک سازه مقاوم و مستحکم می شود.

اترس چادر:

اترس چادر یکی از بزرگترین و مجهز ترین کارگاه های ساخت اسپیس فریم در کشورمان ایران است. این مجموعه با تمامی توان خود در راستای ساخت سازه های سبک اسپیس فریم تلاش می کند. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم  شما می توانید برای برگزاری مراسم هایی مانند: هیئات بزرگ مذهبی، موکب ها ، نمایشگاه های بزرگ و در نهایت نمایشگاه های فصلی از این متریال مناسب استفاده کنید.

 

کاربرد اسپیس نمایشگاهی

همانطور که گفته شد، اسپیس فریم بیشتر برای برپایی نمایشگاه ها و سازه های بزرگ کاربرد دارد. کاربرد های دیگر این سازه، برای برپایی انواع سوله، سالن های بزرگ، قاب بنر و برپایی استیج می باشد. برای اتصال قطعات اسپیس فریم از بست اسپیس استفاده می شود. اتصالات اسپیس فریم یا همان یراق موجب برپایی سازه های عظیم و مقاوم می شود. جنس بدنه اسپیس آبکاری شده است، بنابراین دچار زنگ زدگی نخواهد شد.

انواع اسپیس فریم به صورت اجاره ای و دست دوم نیز در اختیار مشتری قرار می گیرد. با استفاده از قطعات دست دوم و کارکرده در هزینه های برپایی اسپیس صرفه جویی خواهد شد. بنابراین می توان با اجاره اسپیس، غرفه های نمایشگاهی را با قیمت کمتری برپا کرد.

اجاره اسپیس فریم

قیمت داربست نمایشگاه

قیمت اسپیس فریم با توجه به کیفیت قطعات اسپیس، تعداد و …تعیین می شود. همانطور که گفته شد می توان برای برپایی سازه های مختلف از اسپیس های دست دوم استفاده کرد. با اجاره سازه نمایشگاهی می توان هزینه ها را تا حد امکان کم کرد. برای اطلاع از قیمت انواع اسپیس سازه نمایشگاهی با بخش فروش در تماس باشید.

 

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید