اسپیس دست دوم

فروش اسپیس فریم دست دوم

اسپیس دست دوم

اسپیس دست دوم و یا اسپیس کارکرده را می توانید با قیمت ارزان و مناسب خریداری کنید. از نظر کیفیت و کارکرد اسپیس کارکرده با اسپیس نو تفاوت چندانی ندارد. گاهی برای پروژه های موقت نیاز به قطعات اسپیس داریم که در این صورت اجاره اسپیس و یا خرید اسپیس درست دوم پیشنهاد می شود. با استفاده از روکش های برزنتی می توان اسکلت و داربست اسپیس را پوشش داد.

قیمت هر شاخه اسپیس

خرید اسپیس کارکرده

برای خرید اسپیس کارکرده می توانید با کارشناسان بخش فروشش اترس اسپیس تماس بگیرید. اترس اسپیس به عنوان یکی از تولید کنندگان قطعات اسپیس فریم و اتصالات آن فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون رضایت مشتریان خود را توانسته است جلب کند. خرید اینترنتی اسپیس فریم و یا خرید حضوری و در محل امکان پذیر شده است. با خرید این قطعات هندسی می توانید غرفه های مورد نظر را با شکل های گوناگون هندسی برپا کنید.

قیمت اسپیس دست دوم

قیمت اسپیس دست دوم طبیعتا از اسپیس نو کمتر می باشد. به همین دلیل تقاضا برای خرید آن بسیار بیشتر است و از نظر کیفیت و کارکرد با اسپیس نو برابری می کند. از اسپیس فریم (space frame) برای ساخت غرفه های نمایشگاه موقت ، سوله و سالن و استیج های سمینار و کنفرانس ها استفاده می شود. نصب آسان و قیمت مناسب از دلایل استقفبال مشتریان از اسپیس فریم می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید