خرید اینترنتی اسپیس فریم

اسپیس فریم نمایشگاهی

خرید اینترنتی اسپیس فریم

خرید اینترنتی اسپیس فریم  از طریق وب سایت اترس اسپیس امکان پذیر است. برای اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناس فروش تماس بگیرید. همانطور که می دانید به وسیله قطعات اسپیس می توان انواع غرفه های نمایشگاهی، سوله، سالن و استیج را با صرف هزینه و زمان اندک به صورت موقت برپا کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصول می توانید به مقاله اسپیس فریم چیست؟ مراجعه کنید.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

خرید اینترنتی اسپیس فریم چگونه است؟

اجاره و فروش اسپیس فریم در تهران و کرج هم از طریق اینترنتی و هم به صورت حضوری قابل انجام می باشد. مشتریان به صورت آنلاین و یا حضوری می توانند قطعات اسپیس فریم و اتصالات آن را به دو روش سفارش دهند:

  • اجاره
  • فروش

1- اجاره اسپیس فریم

در بخش اجاره شما می توانید انواع سازه غرفه نمایشگاهی را اجاره کنید! گاهی اوقات ممکن است که برای برپایی یک همایش و یا نمایشگاه نیاز به یک سازه موقت داشته باشیم. در این صورت می توانیم با اجاره استیج پیش ساخته و یا سازه های متنوع و قابل نصب در کوتاه ترین زمان ممکن به سازه مورد نظر خود دست پیدا کنیم. با اجاره اسپیس دیگر نیازی به خریداری اتصالات اسپیس نیست.

2- فروش اسپیس فریم

برپایی نمایشگاه و همایش ها در برخی از مشاغل موجب می شود که صاحبان برخی از کسب و کارها نیاز به سازه های پیش ساخته و یا قابل نصب برای مدت زمان طولانی داشته باشند. در این صورت بهتر است اتصالات اسپیس فریم و قطعات آن توسط شخص خریداری شود. به همین دلیل گزینه فروش اسپیس در این مواقع توسط مشتری انتخاب می شود. فروش اسپیس فریم در شهرهای مختلف کشور مانند اصفهان، مشهد ، تبریز از طریق ثبت سفارش امکان پذیر است و برای مشتری ارسال می شود.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم بستگی به عوامل زیادی مانند جنس سازه، کاربرد و متراژ فضای مورد نظر دارد. اترس اسپیس در حال حاضر قطعات با کیفیت اسپیس را با قیمت های بسیار مناسب به مشتریان عرضه می کند. بازار عمده اسپیس فریم به دلایل نوسانات قیمت ارز و عدم ثبات قیمت ها همواره تحت تاثیر قرار می گیرد. شما می توانید با ورود به سایت و مشاهده گالری تصاویر و پروژه های انجام شده، محصول مورد نظر خود را از طریق تماس با کارشناسان سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید