اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم

اسپیس اترس ، اجاره اسپس ، فروش اسپیس ، غرفه ، قاب بنر ، استیج


اسپیس اترس

 گروه صنعتی اسپیس اترس

 اسپیس اترس اسپیس فریم را به دو حالت فروش اسپیس فریم و اجاره اسپیس فریم در اختیار مشتریان قرار میدهد

 سازه های نمایشگاهی اسپیس فریم سازه ای است با زیبایی و استحکام جهت غرفه سازی اسپیس اترس فروش اسپیس فریم اجاره اسپیس فریم ساخت اسپیس فریم اسپیس داربست نمایشگاهی اسپیس اسپیس اترس بزرگترین تولید کننده اسپیس فریم با ارزان ترین قیمت اسپیس.اسپیس اترس با فروش اسپیس و اجاره سازه اسپیس فریم وساخت غرفه نمایشگاهی از اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی اسپیس سفارش اسپیس و چادر رابا قیمت ارزان ارائه مینماید.
اسپیس تولید شده در اسپیس اترس دارای درجه کیفی بالای تولید اسپیس می باشد.
 اسپیس آبکاری شده در اسپیس اترس با اصول مهندسی سازه تولید می گردد غرفه اسپیس فریم فضای باز ساخت غرفه نمایشگاهی اسپیس فرمی توسط اسپیس در فضای باز امکان پذیر می باشد با اسپیس فریم می توان در فضای باز غرفه نمایشگاهی اسپیس فریمی ساخت.
با اسپیس فریم تولیدی اسپیس اترس می توان غرفه های غرفه اسپیس فریم فضای ساخت غرفه نمایشگاهی در فضای باز امکان پذیر می باشد توسط اسپیس فریم میتوان در فضای باز و محیط های سرباز انواع غرفه نمایشگاهی را ایجاد نمود.
با بکارگیری از اسپیس فریم می توان غرفه های فروش توسط بست اسپیس فریم به یکدیگر متصل می گردند 
 بست اسپیس فریم طوری طراحی و تولید می گردد که از بست اسپیس فریم بتوان به راحتی جهت نصب اسپیس استفاده کرد
 طاق نصرت یا همان طاق پیروزی می باشد که جلوه ای از نماد پیروزی می باشد در قدیم به تاق نصرت خواز بستن نیز می گفتند که در زمان پیروزی از آن استفاده می گردید تا لشگر پیروز از زیر آن رد شود
  “اسپیس اترس” توسط اسپیس فریم نمایشگاهی می توان سن و استیج های متفاوت در طرح و اندازه های مختلف را در سالن های سرپوشیده و باز ساخت.
سن و استیج در مکان های مختلف قابل اجرا می باشد 
اسپیس تونلی برای ساخت سالن های بدون ستون تا عرض 10 متر کاربرد دارد اسپیس تونلی یا همان سوله چهار کرو توسط چادر پوشش داده می شود 
برخی از مشتریان ساخت سوله با سازه اسپیس به ابعاد مختلف با مدل های اسپیس امکان پذیر می باشد.اسپیس با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ سازه ای مناسب جهت ساخت سوله اسپیس می باشد.
اسپیس سازه ای سبک و مقاوم جهت ساخت سوله اسپیس می باشد.اسپیس فریم در انواع مختلف موجود می باشد
 فروش اسپیس فریم در کرج و تهران و ارسال آن به تمام نقاط ایران
 نصب اسپیس در تمام نقاط ایران
 0919264105609337864205 
 کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه تولیدی اترس گروپ می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید