کاربرد اسپیس فریم برای غرفه سازی

قیمت اسپیس فریم در کرج

کاربرد اسپیس فریم برای غرفه سازی

کاربرد اسپیس فریم برای غرفه سازی یکی از کاربرد های اصلی سازه اسپیس فریم می باشد که در سططح گسترده ای از آن برای برپایی نمایشگاه ها استفاده می شود. اسپیس با نام داربست نمایشگاهی شناخته می شود. هرچند که کاربرد های دیگری نیز دارد اما به دلیل کاربرد بیشتر آن در این حوزه با این نام شناخته می شود.

مجموعه اترس اسپیس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

غرفه سازی با اسپیس

غرفه سازی به وسیله قطعات اسپیس و اتصالات و یراق آن و توسط کارشناس و نصاب مربوطه انجام می شود. روکش روی این سازه را می توان از انواع برزنت ضد آب و مقاوم انتخاب کرد. قیمت پایین و مناسب، کیفیت بالای اسپیس فریم و … منجر شده است به استفاده از آن برای ایجاد غرفه های فضای باز و داخل. این سازه های قدرتمند هنگاهی که در کنار یکدیگر قرار می گیرند، یک سازه مقاوم و مستحکم را شکل می دهند.

ویژگی های اسپیس فریم

وزن سبک قطعات اسپیس امکان جابه جایی و حمل آن را اسان و راحت کرده است. روی قطعات آهنی اسپیس، آبکاری گالوانیزه انجام شده و به همین دلیل در شرایط جوی مختلف مقاوم است. فروش اسپیس فریم به صورت شاخه ای و متری انجام می شود. قیمت هر شاخه اسپیس با توجه به قیمت روز اسپیس تعیین می شود. امکان اجاره و یا خرید اسپیس دست دوم برای مشتریان اسپیس فراهم شده است.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

برخی از مدیران پروژه های نمایشگاهی از قطعات دست دوم اسپیس برای برپایی غرفه و نمایشگاه استفاده می کنند. این امر موجب صرفه جویی در هزینه های شرکت خواهد شد. همینطور با اجاره کردن اسپیس در هزینه ها می توان تا حد زیادی صرفه جویی کرد. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم برای غرفه سازی با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید