غرفه اسپیس فریم

قیمت هر شاخه اسپیس

غرفه اسپیس فریم

یکی از کاربرد های گسترده اسپیس فریم، ایجاد و ساخت غرفه های موقت نمایشگاهی می باشد. اسپیس فریم به عنوان سازه ای که برای تهیه انواع سوله، سالن، قاب بنر، تابلوهای بنر و استیج به کار می رود، شناخته شده است. سازه اسپیس فریم که به عنوان داربست نمایشگاهی به کار می رود هنگام اتصال و نصب دارای مقاومت بسیار بالایی است و همین امر موجب برپایی سازه های مقاوم  موقت خواهد شد. بسیاری از غرفه داران برای ایجاد غرفه ی خود از این سازه های مستحکم استفاده می کنند.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

قیمت غرفه اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس ها از نظر قیمت، ابعاد و کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل شرایط مختلفی بر تعیین قیمت و قیمت گذاری اسپیس فریم موثر است. برای اجرای پروژه با توجه به نیاز می توان از انواع باکیفیت و درجه یک اسپیس استفاده کرد. قیمت هر شاخه اسپیس فریم با توجه به شرایط گفته شده تعیین می شود. فروش اسپیس فریم به صورت متری و شاخه ای است و امکان اجاره و یا خرید اسپیس دست دوم و کارکرده نیز برای مشتریان وجود دارد.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

غرفه سازی با اسپیس فریم

در بسیاری از نمایشگاه هایی که امروزه برپا می شود از سازه مقاوم اسپیس فریم استفاده می شود. در واقع این تکنولوژی نوین موجب راحتی در برپایی انواع سازه های موقت شده است. طراحی و نصب غرفه های اسپی سفریم توسط شرکت ها و به وسیله کارشناس و نصاب با تجربه انجام می شود. نصب قطعات اسپیس فریم با استفاده از یراق اسپیس که به نام اتصالات و یا بست اسپیس نیز شناخته می شود، انجام می شود.

همانطور که گفته شد قیمت اسپیس فریم تحت شرایط مختلف، تعیین می شود. فروش اسپیس فریم توسط اسپیس اترس از طریق تمایندگی های فروش اسپیس در کرج و تهران انجام می شود. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم برای برپایی غرفه نمایشگاهی با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید