داربست نمایشگاهی ارزان قیمت

فروش اسپیس فریم دست دوم

داربست نمایشگاهی ارزان قیمت

داربست نمایشگاهی ارزان قیمت با کیفیت بالا توسط مجموعه اسپیس اترس تولید و به فروش می رسد. داربست نمایشگاهی در واقع نام دیگر سازه های اسپیس فریم می باشد و چون بیشتر در ایجاد سازه نمایشگاه کاربرد دارد با این نام نیز شناخته می شود. اسپیس فریم به صورت نو، دست دوم و اجاره ای به فروش می رسد. برای ایجاد انواع سازه های موقت می توان از قطعات اسپیس با قیمت ارزان و مناسب استفاده کرد.

اترس چادر:

مجموعه اترس چادر با سابقه طولانی در فروش و اجاره انواع محصولات اسپیس فریم و برگزاری نمایشگاه هایی با این متریال، امروزه به اصلی ترین سازنده های مکان هایی با این سازه در کشورمان ایران معروف است. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم  این مجموعه تا به حال توانسته بیش از 50 پروژه بزرگ اسپیس فریم را به نتیجه رسانده و یکی از اصلی ترین گزینه های اجاره و فروش این متریال باشد.

اجاره اسپیس فریم

داربست نمایشگاهی اسپیس فریم

سازه اسپیس یک سازه مقاوم است که با استفاده از اتصالات یا بست به یکدیگر متصل می شود و امکان ایجاد سازه بزرگ تر را پدید می آورد. برای پوشش این سازه ها از برزنت ضد اب استفاده می شود که وزن سبکی دارد. همانطور که می دانید برای ایجاد سازه سوله، سالن های بزرگ و موقت و ایجاد قاب بنر و استیج کنسرت از اسپیس فریم استفاده می شود.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

غرفه های نمایشگاه در حال حاضر از اسپیس فریم تهیه می شوند. دلیل این امر مقاومت بالای قطعات و ضد زنگ بودن آن است. این سازه دارای وزن سبکی است به همین دلیل می توان به راحتی آن را جابه جا کرد.

اجاره اسپیس فریم

قیمت سازه اسپیس نمایشگاهی

قیمت اسپیس نمایشگاهی به صورت شاخه ای و متری مشخص می شود. قیمت هر شاخه اسپیس فریم با توجه به قیمت روز تعیین می شود. امکان فروش به صورت دست دوم و کارکرده نیز وجود دارد. برای اطلاع از قیمت سازه اسپیس با بخش فروش در تماس باشید.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید