اجاره غرفه های نمایشگاهی:

خرید و فروش اسپیس دست دوم

غرفه های نمایشگاهی

اجاره غرفه های نمایشگاهی اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی با هزینه کمتر برای پروژه های موقت امکان پذیر است. فروش به صورت اینترنتی و آنلاین نیز برای مشتریان فراهم شده است.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم

همانطور که می دانید با استفاده از اسپیس فریم می توان انواع سازه های مقاوم و موقت را در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد کرد. این سازه های موقت دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی هستند و معمولا برای برپایی غرفه اسپیس فریم نمایشگاهی کاربرد گسترده ای دارند.

دلایل استفاده از اسپیس فریم اجاره ای

به دلیل اینکه بسیاری از پروژه های موقت هستند، اکثر پیمانکاران اقدام به اجاره اسپیس فریم می کنند. از این سازه علاوه بر ایجاد سازه های مقاوم نمایشگاهی می توان برای ایجاد سوله، سالن های بزرگ، استیج موسیقی و کنسرت، قاب بنر و … استفاده کرد. با توجه به اینکه این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی است، بهترین گزینه برای برپایی سازه می باشد. نصب اسپیس فریم توسط نصاب ماهر باید انجام شود. اتصال این قطعات به وسیله بست اسپیس فریم و یراق مخصوص می باشد.

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت سازه های اسپیس فریم با توجه به روش خریداری آن متفاوت است. به عنوان مثال برای اجاره کردن این قطعات هزینه کمتری پرداخت می شود نسبت به زمانی که اسپیس فریم خریداری شود. بنابراین می توان با اجاره کردن اسپیس فریم در هزینه ها تا حد زیادی صرفه جویی کرد. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم اجاره ای با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید