فروش قطعات اسپیس فریم در کرج

فروش اسپیس فریم دست دوم

فروش قطعات اسپیس فریم

فروش قطعات اسپیس فریم در کرج و فردیس به صورت حضوری و در سایر شهر ها از طریق تماس تلفنی و اینترنتی انجام می شود. اسپیس فریم از فرم های منظم هندسی تشکیل شده است که با قرارگیری در کنار یکدیگر به صورت متحد یک سازه مستحکم را شکل می دهند. این سازه مقاوم با تقسیم نیروی بار وارده از مقاومت بسیار بالایی در کنار زیبایی برخوردار است. نام دیگر اسپیس فریم، داربست نمایشگاهی می باشد که به دلیل استفاده از ان در ساخت غرفه های نمایشگاهی، نامگذاری شده است.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

 

 

قیمت اسپیس فریم

ویژگی های اسپیس فریم

اعضای اسپیس فریم به یکدیگر متصل می شوند و سازه اسپیس را شکل می دهند. امکان اتصال اسپیس فریم ها به وسیله یراق اسپیس فراهم شده است. این یراق یا بست اسپیس موجب ایجاد اتصالات بسیار قدرتمندی می شود. اتصالات اسپیس فریم موجب برپایی ساره اسپیس می شوند.
قابلیت سریع نصب قطعات اسپیس توسط نصاب با تجربه، وزن پایین و استحکام بالا، سهولت در جابه جایی، زیبایی سازه در کنار عملکردی بودن سازه از ویژگی های این قطعات می باشند. به همین دلایل مجریان نمایشگاهی برای ایجاد غرفه و سازه های موقت به عنوان اولین گزینه از اسپیس فریم استفاده می کنند.

قیمت هر شاخه اسپیس

اسپیس فریم در کرج

استفاده از این سازه در ایران نیز همزمان با استفاده جهانی از اسپیس فراگیر شد و در حال حاضر تعداد زیادی از پیمانکاران پروژه های ساختمانی و نمایشگاهی از آن استفاده می کنند. در واقع روش های قدیمی برای ساخت غرفه منسوخ شده است. از داربست نمایشگاهی برای ساخت سوله، سالن، قاب بنر، طاق نصرت و برپایی سالن های همایش استفاده می شود. ساختار اسپیس فریم از پروفیل های آهنی هندسی تشکیل شده است. ضخامت ورق استاندارد پروفیل رای تولید اسپیس فریم، 1 می باشد.

قیمت قطعات اسپیس فریم با توجه به نو یا دست دوم بودن آن مشخص می شود. انواع اسپس فریم برای اجاره نیز ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم در کرج با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید