اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم برای برپایی نمایشگاه ، استیج و سوله های موقت بسیار کاربرد دارد. در بسیاری از پروژه های موقت به جای خرید اسپیس فریم ، آن را اجاره می کنند. همچنین برخی از افراد اسپیس فریم دست دوم خریداری می کنند. بیشترین کاربرد اسپیس فریم در ساخت غرفه و اتاق های نمایشگاهی می باشد.

اجاره اسپیس فریم

اجاره اسپیس فریم ارزان

قیمت اسپیس فریم هایی که به صورت اجاره به مشتریان ارائه می شوند، بسیار ارزان قیمت و مناسب می باشد. در واقع برای صرفه جویی در هزینه ها، اجاره اسپیس بهترین گزینه برای پروژه های موقت می باشد. به همین دلیل امکام اجاره و یا خرید اسپیس کارکرده و اجاره استیج نیز برای مشتریان فراهم شده است. اما انتخاب این روش دارای مزایایی می باشد:

  • صرفه جویی در هزینه ها پروژه
  • مناسب برای برپایی نمایشگاه، سوله و سالن های موقت
  • امکان تمدید مدت زمان اجاره

اجاره اسپیس فریم

اجاره داربست نمایشگاهی

اسپیس فریم با نام های داربست نمایشگاهی یا پارتیشن نمایشگاهی نیز بین مشتریان شناخته شده است. امکان اجاره داربست اسپیس به صورت اینترنتی و یا حضوری نیز فراهم شده است. قیمت اسپیس فریم نیز با توجه به کیفیت اسپیس فریم و نوع برند تولید کننده آن مشخص می شود. خرید و فروش اسپیس دست دوم نیز یک راهکار برای پیمانکاران پروژه های موقت است. در واقع با خرید اسپیس کارکرده و یا اجاره آن دیگر نیازی به تهیه اسپیس نو نیست.

از نظر کیفیت و مقاومت نیز اسپیس فریم کرکرده استحکام لازم را داراست. برای اطلاع از قیمت محصولات با شماره زیر تماس بگیرید:

کارشناس فروش: 09120634885

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید