داربست نمایشگاهی اسپیس فریم چیست؟

اسپیس اترس

داربست نمایشگاهی اسپیس فریم چیست؟

داربست نمایشگاهی اسپیس فریم  برای برپایی سازه های موقت و یا دائمی مانند نمایشگاه ها کاربرد دارد. این سازه های یک شکل هندسی با کنارهم قرار گرفتن یک سازه مقاوم را تشکیل می دهند. اسپیس فریم ها (Space frame) توسط اتصالات به یکدیگر متصل می شوند. با توجه به کاربرد اسپیس فریم در ساخت انواع غرفه می توان به شکل های مختلف از آن استفاده کرد. برای اتصال قطعات اسپیس از جوش CO2 به دلیل مقاومت بالای آن استفاده می شود. امکان خرید و اجاره اسپیس فریم در مجموعه اسپیس اترس امکان پذیر است.

اسپیس فریم چیست؟ اسپیس فریم چیست؟

ویژگی های سازه اسپیس فریم

سازه و فرم های به کار رفته در این سازه ها با فرم های هندسی منظم به شکل های منظم و خرپا مانند، موجب می شوند که بار به صورت یکنواخت در سطح کل سازه توزیع شود. سازه اسپیس فلزی و دارای طول عمر بالایی است. امکان ایجاد انواع طرح های منحنی و چهارگوش به وسیله این سازه ها امکان پذیر است و همین امر موجب شده است که سازه های ساخته شده از زیبایی بسیاری برخوردار باشند. قطعات اسپیس به طور معمول پوشش آبکاری گالوانیزه دارند که موجب مقاومت بیشتر سازه در برابر عوامل محیطی می شود و علاوه بر زیبایی موجب دوام بیشتر آن می شود.

کاربرد اسپیس فریم

همانطور که گفته شد، از سازه های هندسی اسپیس در شکل های مختلف برای موارد مختلف استفاده می شود. در ادامه انواع کابرد آن را شرح می دهیم:

1- غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی با اسپیس یکی از روش های مرسوم و محبوب در برپایی سازه نمایشگاه می باشد. سازه غرفه های نمایشگاهی با استفاده از قطعات اسپیس فریم در مدل ها و شکل های مختلف اجرا می شوند. امکان نصب و راه اندازه سازه در داخل و خارج نمایشگاه وجود دارد.

اسپیس فریم چیست؟

2- استیج

استیج به صورت پیش ساخته و یا به صورت اتصال قطعات اسپیس فریم اجرا می شود. منظور از استیج همان سکوی اجرا در سالن های نمایش و کنسرت می باشد. دلیل استفاده از اسپیس فریم برای ساخت استیج فریم مقاومت بالای آن در تحمل وزن می باشد.

3- سوله و سالن

برای ساخت انواع سوله و سالن می توان از قطعات اسپیس استفاده کرد. این سازه ها به صورت موقت در مکان های مختلف برپا می شوند. از این سوله ها بیشتر به عنوان انبار محصولات در شرکت ها استفاده می شود.

اسپیس فریم چیست؟

اتصالات اسپیس فریم

برای اتصال این شکل های هندسی باید از از لولا و یراق آلات و بست مخصوص استفاده کرد. اتصالات و گیره هایی برای برپایی سازه های اسپیس فریم به کار می رود. بست اسپیس با استفاده از ورق های آبکاری شده مقاوم و پیچ و مهره سازه را نگه می دارد. ضخامت بالا و مقاومت در برابر زنگ زدگی از ویژگی های این بست ها می باشد. این اتصالات به صورت پیچ و مهره سازه را به یکدیگر متصل می کنند.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

امکان خرید و اجاره اینترنتی اسپیس فریم فراهم شده است. در مجموعه اسپیس اترس، بهترین نوع محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان ارائه می شود. اجاره اسپیس فریم در تهران و کرج نیز در حال حاضر امکان پذیر شده است. برای اطلاع از قیمت ها و چگونگی خرید با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید