اسپیس فریم فضای باز

قیمت اسپیس فریم در کرج

اسپیس فریم فضای باز

از اسپیس فریم برای ایجاد فضاهای مسقف موقت در فضای باز استفاده می شود. برای ایجاد انواع سالن های مسقف، غرفه های نمایشگاهی ، استیج، طاق نصرت و از این قبیل کاربرد ها از اسپیس فریم استفاده می شود. قطعات اسپیس برای برپایی سازه های موقت کاربرد دارند که به وسیله اتصالات و یراق مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. سازه فلزی اسپیس فریم در حالت استاندارد از مقاطعی به طور 66 سانتی متر تشکیل شده است که با توجه به نیاز، ابعاد تولیدی آن قابل تغییر است.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

اسپیس فریم چیست؟

برپایی غرفه نمایشگاهی در فضای باز

برای برپایی نمایشگاه در فضای باز نیاز به سازه ای داریم که بتوان به وسیله آن یک سازه مقاوم و مستحکم را برپا کنیم. با نصب اسپیس فریم می توان به راحتی در فضای باز سازه ها مقاومی را به عنوان غرفه های نمایشگاهی ایجاد کرد. سطح سقف اسپیس فریم اجرا شده به وسیله چادر های برزنتی کانتینری پوشش داده می شود. این چادر ها ضد آب هستند و از مقاومت بالایی برخوردارند. همچنین وزن کمی دارند و به عنوان پوشش سقف به کار می روند.

غرفه های ایجاد شده در فضای باز باید توانایی مقاومت در برابر با د و باران را داشته باشند. داربست نمایشگاهی این قدرت را دارد تا در برابر عوامل طبیعی مقاومت کند.

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت گذاری اسپیس فریم

اسپیس فریم به صورت شاخه ای و متری به فروش می رسد. امکان فروش اسپیس فریم دست دوم و کارکرده نیز وجود دارد. همچنین می توان برای پروژه های مختلف از اسپیس فریم اجاره ای نیز استفاده کرد. با توجه به این عوامل قیمت اسپیس فریم مشخص می شود. برای اطلاع از قیمت اسپی فریم با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید