نصب اسپیس فریم کرج

اسپیس فریم چیست؟

نصب اسپیس فریم کرج

اسپیس فریم از قطعات هندسی خرپایی تشکیل شده است که با نصب و اتصال به یکدیگر یک سازه بزرگ و مقاوم را تشکیل می دهند. نصب اسپیس فریم باید توسط نصاب و کارشناس با تجربه انجام شود. یکی از دلایل این امر این می باشد که اتصال و نصب اسپیس فریم با توجه به محاسبات دقیق باید انجام شود و این فقط از عهده متخصص این کار بر می آید. کار نصاب تقسیم نیروی وارده به صورت یکسان روی سازه است. در کنار آن باید زیبایی سازه ایجاد شده حفظ شود. نصب اسپیس فریم در کرج و فردیس توسط کارشناس و متخصص در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

اجاره اسپیس فریم

کاربرد اسپیس فریم

اما نصب اسپیس فریم جهت خلق چه فضاهایی است؟ از اسپیس فریم برای خلق فضاهای مختلفی مانند فریم های نمایشگاهی، سالن های موقت، سوله موقت و استیچ و قاب بنر استفاده می شود. نصاب باید در نصب تمامی این موارد تبحر لازم را داشته باشد. برای برپایی سازه های مختلف می توان اسپس فریم را خریداری کرده و نصب کرد. برخی اوقات برای پروژه های مختلف از اسپیس فریم دست دوم و کارکرده نیز استفاده می شود. امکان اجاره اسپیس فریم در کرج نیز برای مشتریان فراهم شده است.

اسپیس فریم چیست؟

مراحل نصب اسپیس فریم

قبل از نصب اسپیس باید محل استقرار سازه مشخص و آماده گردد. اتصال قطعات اسپیس فریم که به صورت شاخه ای یا متری به فروش می رسد، با بست اسپیس فریم یا همان اتصالات اسپیس انجام می شود. به طور معمول برای اتصال سازه از بست پروانه ای استفاده می شود دلیل این امر سادگی مراحل کار می باشد. پیچ های مخصوص اتصال موجب رو هم قرار گرفتن اجزای سازه و بالاتر رفتن امنیت سازه ایجاد شده می شوند.

یکی دیگر از روش های افزایش امنیت سازه اسپیس فریم، استفاده از کابل یا پلاستیک یا کنف در روند کار می باشد. این امر موجب مقاومت بیشتر سازه در برابر عوامل جوی خواهد شد. برای نصب اسپیس فریم در کرج با کارشناسان بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید