قیمت هر شاخه اسپیس فریم

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت هر شاخه اسپیس فریم

قیمت هر شاخه اسپیس فریم با توجه به نوسانات قیمت در بازار متغیر است. ابعاد اسپیس فریم نیز با توجه به کابرد آن متفاوت می باشد. به طور کلی قطعات اسپیس را می توان خریداری و یا اجاره کرد. آیتم های مختلفی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار است. به عنوان مثال قیمت انواع اسپیس فریم لوله ای با طرح زیگزاک تفاوت دارد.

قیمت هر شاخه اسپیس

این قطعات به صورت متری و شاخه ای به فروش می رسند. در واقع قیمت اسپیس فریم بر پایه متر مربع تعیین می شود. از این محصول برای ساخت نمایشگاه و غرفه های موقت ، نورپردازی، ساخت سوله موقت و استیج استفاده می شود. فروش آن در کرج و تهران به صورت حضوری و در سایر شهر ها امکان خرید اینترنتی اسپیس فریم فراهم شده است.

اسپیس دست دوم و کارکرده

اسپیس دست دوم و کارکرده نیز در واقع همان کارایی اسپیس نو را دارد. برخی از افراد ترجیح به اجاره اسپیس برای ساخت غرفه های موقت دارند. کیفیت این قطعات و استحکام آنها موجب شده است که مشتریان زیادی داشته باشد. این قطعات شبیه داربست هستند. ظاهر زیبا و تنوع در ساخت اشکال هندسی گوناگون و امنیت و مقاومت بیشتر موجب برتری بیشتر اسپیس نسبت به داربست شده است.

قیمت هر شاخه اسپیس

امکان نصب و راه اندازی آن در اندازه های مختلف امکان پذیر است و با استفاده از اتصالات یا همان بست های اسپیس فریم به راحتی می توان غرفه های متنوع ساخت. شما با استفاده از این قطعات می توانید:

  • فرمی بسازید که با کاربری مورد نظر کاملا تناسب داشته باشد.
  • از نظر زیبایی شناختی ، ظاهر مناسب و قابل قبولی دشاته باشد.
  • از استحکام  و دوام کافی برخوردار باشد.

در واقع با استفاده از اسپیس میتوان انواع سمینار ها، همایش ها را با استفاده از استیج های موقت برپا کرد. برای اطلاع از قیمت این محصولات با کارشناس بخش فروش تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید