فروش اسپیس فریم دست دوم

فروش اسپیس فریم دست دوم

فروش اسپیس فریم دست دوم و نو

اسپیس فریم دست دوم و نو/  در مجموعه اسپیس اترس امکان پذیر شده است. اسپیس فریم (space frame) سازه های منظم هندسی به شکل های مختلف هستند که به وسیله اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل می شوند. اجاره و فروش اسپیس کارکرده و یا نو بستگی به نیاز مشتری دارد.

فروش اسپیس فریم دست دوم

خرید و فروش اسپیس فریم دست دوم

امکان سفارش و ارسال اسپیس فریم دست دوم در شهرهای مختلف مانند تهران، کرج ، شیراز، اصفهان و مشهد امکان پذیر است. خرید اینترنتی اسپیس فریم به صورت آنلاین نیز می تواند موجب صرفه جویی در وقت و هزینه افراد شود. اسپیس اترس با فروش انواع محصولات اسپیس فریم مانند اسپیس نمایشگاهی، استیج ، سالن و سوله به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد.

دکور نمایشگاهی دست دوم

همانطور که می دانید از قطعات اسپیس برای برپایی سازه غرفه نمایشگاه استفاده می شود. برخی از افراد با توجه به شغل خود نیازمند برپایی نمایشگاه های موقت می باشند و به دلیل کاهش هزینه ها از اسپیس فریم کارکرده و دست دوم برای این کار استفاده می کنند. امکان اجاره و یا خرید قطعات اسپیس برای مشتریان وجود دارد. در صورت اجاره اسپیس دیگر نیازی به خریداری اتصالات اسپیس فریم نیست.

دکور های نمایشگاهی متنوعی در شکل ها و مدل های مختلف وجود دارد. گاهی اوقات این سازه ها به صورت پیش ساخته طراحی و تولید می شوند. همچنین امکان نصب به شکل های مختلف و با توجه به سلیقه و نیاز مشتری نیز وجود دارد.

فروش اسپیس فریم دست

قیمت خرید اسپیس

قیمت خرید قطعات اسپیس با توجه به متراژ فضای مورد نظر ، نو یا دست دوم بودن قطعات، کیفیت و جنس اسپیس تعیین می شود. گاهی اوقات افراد نیاز به غرفه هایی با اشکال ساده هندسی دارند. در این صورت بدیهی است که هزینه اجرا و نصب آن نسبت به اسپیس فریم منحنی و سازه ها با اشکال پیچیده کمتر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید