فروش اتصالات اسپیس فریم

بست اسپیس فریم

فروش اتصالات اسپیس فریم

فروش اتصالات اسپیس فریم به منظور نصب اسپیس فریم به صورت حضوری و آنلاین صورت می پذیرد. اتصالات اسپیس فریم با نام بست و یراق شناخته می شوند که به منظور برپایی سازه های موقت اسپیس فریم و اتصال شاخه اسپیس کاربرد دارند. به طور معمول بست های استاندارد از ورق 3 میل تهیه می شوند. این اتصالات که به صورت آبکاری شده عرضه می شوند از دوام و استحکام لازم برخوردار هستند.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

بست اسپیس فریم

کاربرد اتصالات اسپیس فریم

همانطور که اشاره شد اصلی ترین کاربرد اتصالات، در هنگام نصب اسپیس فریم مشخص می شود. از دیگر کاربرد های اتصالات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و اتصال MDF و نئوپان به اسپیس
  • اتصال کابل و هولدر چراغ به اسپیس فریم
  • اتصال اسپیس فریم در جهت های متفاوت
  • اتصال چادر به اسپیس
  • نصب چادر و چادر کشی
  • نصب بنر و تجهیزات نمایشگاهی

بست اسپیس به گونه ای طراحی شده است که به راحتی بتوان قطعات هندسی اسپیس را به یکدیگر متصل کند. اتصال با کمک آچار اسپیس ، پیچ آلن 6 و مهره 6 صورت می گیرد که موجب ایجاد اتصال بسیار محکمی می شود.

 فروش اتصالات اسپیس فریم

فروش بست اسپیس

فروش بست اسپیس به صورت کلی و جزیی انجام میشود. به وسیله این اتصالات می توان انواع سازه های مختلف موقت را برپا کرد. یراق اسپیس جز جداناشدنی اسپیس فریم می باشد. این سازه باید به وسیله بست ها به یکدیگر متصل شوند و موجب ایجاد یک سازه مقاوم شوند.

با توجه به نوسانات قیمت در بازار، قیمت بست اسپیس متفاوت می باشد. این اتصالات دارای ضخامت بسیار بالایی هستند و همین امر موجب استحکام بالای آنها می شود. همانطور که گفته شد این بست ها ابکاری شده هستند، بنابراین در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی نخواهند شد. تعداد بست های استفاده شده در یک پروژه به میزان 4 برابر تعداد شاخه های اسپیس در نظر گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید