خرید و فروش اسپیس دست دوم

خرید و فروش اسپیس دست دوم

خرید و فروش اسپیس دست دوم و کارکرده

خرید و فروش اسپیس فریم دست دوم :از طریق وب سایت اسپیس فروش انجام می شود. فروش اسپیس فریم دست دوم در تهران، کرج ، شیراز، اصفهان و … از طریق ثبت سفارش امکان پذیر شده است. شما با خرید اینترنتی اسپیس فریم دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. همچنین مشتریان می توانند انواع اسپیس فریم را برای غرفه نمایشگاه، سوله، استیج و برپایی سالن های موقت اجاره کنند.

اسپیس فریم چیست؟

روش خرید و فروش اسپیس دست دوم و کارکرده

گاهی اوقات برای برپایی یک غرقه نمایشگاهی و یا سمینارها و کنفرانس ها نیاز به اسپیس فریم داریم. برخی از پیمانکاران پروژه های مختلف لزوما به خرید اسپیس اقدام نمیکنند و ممکن است به اجاره و یا خرید قطعات اسپیس فریم دست دوم اکتفا کنند. طبیعتا هزینه و قیمت تمام شده محصول در این موارد بسیار کمتر خواهد بود. به طور کلی اسپیس فریم ها در دو نوع توسط مشتریان خریداری می شوند:

  1. اسپیس فریم نو
  2. اسپیس فریم کارکرده و دست دوم

1- اسپس فریم نو

اسپیس فریم های نو از لحاظ دوام و عمر از مقاومت بالایی برخوردار هستند. از این قطعات ایستا می توان برای برپایی نمایشگاه ها و سوله های موقت استفاده کرد. اشکال هندسی اسپیس از طریق اتصالات اسپیس فریم به یکدیگر متصل می شوند و سازه های بزرگ و کوچک ساخته می شوند. معمولا برای روکش این بدنه ها نیز از پارچه های مقاوم مانند برزنت استفاده می شود.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

2- اسپیس فریم دست دوم و کارکرده

همانطور که در بالا اشاره شد برای برخی از پروژه ها به دلیل موقتی بودن پروژه و کاهش هزینه ها از اسپیس فریم دست دوم استفاده می شود. اسپیس فریم های کارکرده نیز مانند اسپیس های نو ، از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. ممکن است از نظر ظاهری تفاوت هایی با مدل نو آن داشته باشند اما این امر تاثیری در میزان استحکام و مقاومت این قطعات ندارد. برای اتصال این قطعات نیز می توان از اتصالات اسپیس فریم دست دوم استفاده کرد. فروش اسپیس فریم دست دوم به صورت اینترنتی و حضوری فراهم شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید