فروش داربست نمایشگاهی

بازار عمده اسپیس فریم

فروش داربست نمایشگاهی

فروش داربست نمایشگاهی که با نام اسپیس فریم شناخته می شود به صورت متری و شاخه ای انجام می شود و می توان از آن برای برپایی غرفه نمایشگاه استفاده کرد. در واقع به دلیل کاربرد گسترده آن در ساخت غرفه نمایشگاه، با نام داربست نمایشگاهی نیز شناخته می شود. همانطور که می دانید اسپیس فریم از قطعات هندسی منظمی تشکیل شده است که با قرارگیری در کنار یکدیگر می توانند سازه های محکم و مقاومی را تشکیل دهند.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

اجاره اسپیس فریم

ویژگی سازه نمایشگاهی اسپیس فریم

سازه ی ساخته شده با اسپیس فریم بسیار مقاوم است ولی وزن سبکی دارد. این سازه ها از فولاد گالوانیزه و آبکاری شده تهیه می شوند. بنابراین در برابر شرایط جوی مختلف بسیار مستحکم می باشند. از اسپیس فریم علاوه بر ایجاد داربست های نمایشگاهی در ساخت سالن و سوله های موقت و بزرگ، استیج برای موسیقی و کنسرت؛ قاب بنر و … می توان استفاده کرد. در واقع به دلیل مقاومت بالای قطعات کاربرد های مختلفی نیز دارد.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

قیمت شاخه ای داربست نمایشگاهی

قیمت هر شاخه داربست نمایشگاهی یا همان اسپیس فریم با توجه به قیمت روز محاسبه می شود و به صورت متری نیز محاسبه می شود. امکان خرید اسپیس دست دوم و یا اجاره آن برای مشتریان نیز وجود دارد. در این صورت مشتری هزینه کمتری برای برپایی سازه مورد نظر پرداخت می کند. این قطعات با بست های مخصوص به یکدیگر متصل می شوند که با نام اتصالات اسپیس فریم یا یراق اسپیس فریم شناخته می شوند. برای اطلاع از قیمت فروش داربست نمایشگاهی با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید