صندلی تاشو و میز تاشو مسافرتی، اسپیس فریم

صندلی و میز های تاشو

صندلی تاشو و میز تاشو مسافرت،اسپیس فریم 


صندلی تاشو و میز تاشو مسافرت،اسپیس فریم  تخت تاشو مسافرتی ، خرید میز و صندلی تاشو و قیمت صندلی و میز تاشو مسافرتی و خرید انواع صندلی و میز مسافرتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در نمایندگی اترس گروپ .

صندلی و میز های تاشو اصولا برای مسافرت های کمپینگ و طبیعت گردی تولید شده و مدل های بسیار کم و معدودی تولید شده که با داشتن حجم و وزن بسیار کم خود برای سفر های کوهنوردی مورد استفاده قرار می گیرند.

از ویژگی های مهم :

و بارز در صندلی های تاشو می توان به حجم کم در حالت جمع شده ، وزن بسیار مناسب ، جایگیری بسیار کم در زمان حمل ، کیفیت و طول عمر بالا به شرط انتخاب برند و مدل مطمئن با مشاوره گرفتن از کارشاناسان شرکت اینتکس اشاره کرد.

برخی از میز و صندلی های تاشو دارای سایبان مجزا نیز بوده که می توان از سایبان آنها به صورت مجزا استفاده کرد. صندلی های تاشو سفری در مدل های یک نفره و چند نفره تولید شده اند و از نظر جنس بدنه تنوع خوبی دارند. از جمله آنها می توان به مدل های پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و برزنتی اشاره کرد. ویژگی های دیگر از جمله نحوه باز و بسته شدن ، طراحی ظاهری و رنگ ، مزیت هایی همچون داشتن قابلیت رگلاج ، داشتن ساک حمل مخصوص و … دیگر موارد و آیتم های مهمی بوده که می بایست توجه زیادی به آنها در زمان خرید و استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید