انواع اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی

خرید و فروش اسپیس دست دوم

انواع اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی

انواع اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی برای برپایی انواع غرفه کاربرد دارند. این سازه مقاوم از قطعات کوچکی تشکیل شده است که به صورت شاخه ای و متری به فروش می رسد. برای اجرای پروژه های بزرگ تر مانند سالن و سوله های موقت نیز می توان از اسپیس فریم استفاده کرد. انواع سازه های منحنی و دایره شکل نیز با استفاده از داربست و اسپیس فریم قابل اجرا هستند. با توجه به قیمت مناسب و ارزان اسپیس فریم، بهترین گزینه برای برپایی سازه های موقت می باشد.

اجاره اسپیس فریم

کاربرد اصلی اسپیس فریم نمایشگاهی

کاربرد اصلی اسپیس فریم برای ایجاد سازه های نمایشگاهی می باشد. اما همانطور که گفته شد برای اجرای انواع سازه می توان از اسپیس فریم استفاده کرد. به عنوان مثال در ایجاد قاب بنر، استیج های آماده و غیر آماده کنسرت و موسیقی و … کاربرد دارد. با توجه به کاربرد گسترده اسپیس فریم در برپایی سازه های نمایشگاهی، این سازه بیشتر با نام اسپیس فریم نمایشگاهی و یا داربست نمایشگاهی شناخته می شود.

برای اتصال این قطعات مقاوم از بست اسپیس فریم استفاده می شود. بست اسپیس فریم موجب می شود که این سازه اجرا شود. این اتصالات به وسیله نصاب با تجربه باید متصل شوند.

فروش اتصالات اسپیس فریم

قیمت اسپیس نمایشگاهی

اسپیس نمایشگاهی یکی از پرکاربردترین انواع اسپس فریم است که کاربرد بسیار گسترده ای در تهیه انواع سازه های موقت دارد. قیمت مناسب و ارزان، مقاومت و پایداری، ضد آب بودن و زیبایی این سازه موجب شده است که در برپایی سازه از آن استفاده شود. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید