اجاره سازه نمایشگاهی

بازار عمده اسپیس فریم

اجاره سازه نمایشگاهی

اجاره سازه نمایشگاهی برای برپایی انواع غرفه انجام می شود. اجاره غرفه های نمایشگاهی تا حد زیادی در مخارج و هزینه ها صرفه جویی می شود به ویژه هنگاهی که پروژه مورد نظر موقت باشد.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم :

در برخی از پروژه های موقت می توان از اسپیس فریم اجاره ای استفاده کرد. این اسپیس فریم ها همراه با اتصالات مخصوص مانند بست و یراق اسپیس به مشتری برای مدت زمان معین ارائه می شوند. امکان خرید اسپیس فریم دست دوم که دارای قیمت ارزانتری است نیز برای مشتریان فراهم شده است.

قیمت اسپیس فریم

سازه نمایشگاهی اجاره ای با کیفیت

اسپیس فریم به عنوان یک سازه مقاوم شناخته شده است. این سازه از قطعاتی هندسی تهیه شده که با در کنار هم قرار گرفتن یک سازه محکم و مقاوم را تشکیل می دهند. این سازه را می توان علاوه بر برپایی نمایشگاه در تیه انواع استیج تالار موسیقی و کنسرت، قاب بنر، سوله و سالن های بزرگ موقت به کار برد. بنابراین با توجه به کاربرد های فراوان و مقاومت بالا بهترین گزینه برای ایجاد سازه نمایشگاه می باشد.

داربست نمایشگاهی معمولا باید توسط نصاب حرفه ای نصب شود. علت این امر مقاومت بیشتر سازه می باشد. انواع شکل های هندسی مانند مربع و دایره و منحنی را می توان با استفاده از اسپیس فریم ایجاد کرد. به دلیل همین تنوع و انعطاف پذیری محبوبیت بسیار بالایی دارد.

اجاره اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم نمایشگاهی به صورت اجاره ای و یا فروش قطعات و یا فروش سازه های دست دوم به فروش می رسد. مشتری می تواند با توجه به قیمت هر کدام و نیاز خود یک مورد را انتخاب کند. برای اطلاع از قیمت اجاره سازه نمایشگاهی با بخش فروش در تماس باشید.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید