اجاره استیج همایش

قیمت اسپیس فریم در کرج

اجاره استیج همایش

اجاره استیج همایش: استیج های به کار رفته در همایش ها و کنفرانس ها و استیج تالار به صورت آماده و یا غیر آماده در بازار وجود دارد. استیج آماده بدون نیاز به نصب است و به راحتی می تواند در مکان مورد نظر قرار گیرد. اما استیج های که به وسیله اسپیس فریم نصب می شوند، باید توسط نصاب حرفه ای و کارشناس مربوط نصب شوند. اسپیس فریم قطعات هندسی مقاومی هستند که با کنار هم قرار گرفتن می توانند سازه های مقاوم و عظیمی را شکل دهند.

اسپیس اترس:

خرید اسپیس فریم یا اجاره اسپیس فریم بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به ایجاد فضاهایی موقت برای کار خود دارند. مجموعه اترس چادر بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه خرید و اجاره اسپیس فریم در کشور است. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم این مجموعه با قیمتی اقتصادی و روند کاری سریع توانسته بیش از 50 پروژه موفق اسپیس فریم بزرگ و نمایشگاهی داشته باشد.

اجاره اسپیس فریم

کاربرد اسپیس فریم اجاره ای

بیشترین کاربرد اسپیس فریم برای ایجاد سازه های بزرگ مانند نمایشگاه می باشد. انواع غرفه نمایشگاهی را می توان با استفاده از اسپیس فریم برپا کرد. یکی دیگر از کاربرد های آن ایجاد استیج ها برای کنسرت های موسیقی و یا همایش ها می باشد. این استیج ها باید از مقاومت بالا و ایمنی برخوردار باشند. زیرا روی استیج ممکن است افراد زیادی فعالیت داشته باشند و باید سازه توانایی مقاومت و تحمل وزن زیاد را داشته باشد. همینطور از اسپیس برای ایجاد قاب بنر و انواع سالن ها و سوله های بزرگ موقت استفاده می شود.

اسپیس فریم ها حتما باید به وسیله نصاب باتجربه نصب شوند. نصب اسپیس به وسیله یراق یا بست می باشد. اتصالات اسپیس فریم در هنگام اجاره اسپیس فریم به مشتری ارائه می شوند. در واقع اجاره اسپیس تا حد زیادی می تواند موجب صرفه جویی در هزینه ها در پروژه مورد نظر شود.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم اجاره ای

قطعات اسپیس فریم اجاره ای برای استیج، غرفه نمایشگاه، قاب بنر و سوله و سالن قیمت های مناسب و ارزانی دارند. امکان فروش اسپیس به صورت دست دوم نیز وجود دارد. در واقع انواع داربست نمایشگاهی را می توان به صورت کارکرده نیز تهیه کرد. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم استیج همایش با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید