فروش اسپیس فریم شاخه ای

اجاره اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم شاخه ای

فروش اسپیس فریم شاخه ای و متری با توجه به قیمت روز انجام می شود. امکان خرید و اجاره قطعات اسپیس برای مشتریان فراهم شده است. علاوه بر اسپیس فریم اجاره ای، امکان خرید اسپیس دست دوم نیز برای مشتریان فراهم شده است. قطعات اسپیس فریم با کنار هم قرار گرفتن، سازه ای مقام و زیبا و کارآمد به وجود می آورند. به همین دلیل امروزه مورد توجه مشتریان واقع شده اند.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

 

قیمت اسپیس فریم

نحوه فروش داربست نمایشگاهی

اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی به صورت شاخه ای و متری به فروش می رسد. فروش قطعات در شهرهای مختلف تهران، کرج و … امکان پذیر است. نصب آن باید توسط نصاب با تجربه و کارشناس مربوطه انجام شود. این امر موجب می شود که سازه به صورت اصولی و درست برپا و نصب شود. اتصال اسپیس فریم توسط یراق و بست اسپیس فریم انجام می شود. این یراق آلات هنگام اجاره اسپیس همراه با قطعات اسپیس به مشتری تحویل داده می شوند.

قیمت اسپیس فریم

کاربرد های اسپیس فریم شاخه ای

از داربست نمایشگاهی علاوه بر ساخت و تهیه اسپیس فریم در ساخت و برپایی انواع سوله و انبار موقت، سالن های بزرگ برای همایش به صورت موقت، قاب بنر و استیج برای نمایش و موسیقی و کنسرت استفاده می شود. این قطعات دارای قیمت مناسب و ارزان هستند و از مقاومت بالایی نیز برخوردارند. برای اطلاع از قیمت سازه اسپیس فریم و اسپیس شاخه ای و متری با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید