سوله اسپیس فریم

قیمت هر شاخه اسپیس

اسپیس فریم :

سوله اسپیس فریم یک سازه مقاوم می باشد که از قطعات اسپیس فریم ساخته می شود. داربست اسپیس فریم از قطعات کوچک هندسی تشکیل شده است که با در کنار هم قرار گرفتن، یک سازه مقاوم و مستحکم مانند سوله را ایجاد می کنند. سوله اسپیس فریم را معمولا برای انبار و دپو کردن کالا به کار می برند. بدون نیاز به صرف هزینه زیاد برای ایجاد یک سوله می توان با استفاده از اسپیس فریم، یک سازه بزرگ و موقت ایجاد کرد. فروش اسپیس به صورت اجاره ای و یا تهیه قطعات دست دوم امکان پذیر است.

قیمت اسپیس فریم

استفاده از داربست اسپیس فریم برای ایجاد سوله

قطعات اسپیس فریم را به وسیله بست و اتصالات مخصوص به یکدیگر متصل می کنند. تمامی سازه های موقت مانند سوله ، سالن های بزرگ، استیج کنسرت، قاب بنر و … را می توان با استفاده از اسپیس فریم برپا کرد.سبکی قطعات، امکان جابه جایی و حمل سازه، ضد زنگ بودن قطعات به دلیل آبکاری شدن، مقاومت سازه، دوام و عمر طولانی و امکان ایجاد انواع سازه به اشکال مختلف مانند منحنی از ویژگی های برپایی سازه با اسپیس فریم می باشد.

تخصص ما در ایجاد غرفه هایی با متریال اسپیس فریم است. این متریال برای سهولت در اجرا برای غرفه سازی و ساخت مکان هایی نمایشگاهی یا مذهبی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم  شما می توانید برای خرید این محصول یا اجاره آن ها به کارشناسان فروش ما مراجعه کنید.

داربست نمایشگاهی یا اسپیس فریم یکی از سازه های مقاوم است که می توان برای برپایی انواع سازه از آن استفاده کرد.

قیمت اسپیس فریم

قیمت داربست سوله

 قیمت داربست مناسب برای برپایی سوله با توجه به قیمت روز اسپیس فریم مشخص می شود. برای صرفه جویی در هزینه ها می توان از اسپیس کارکرده و دست دوم استفاده کرد. برخی از کارفرمایان پروژه های مختلف از اسپیس فریم اجاره ای برای ایجاد انواع سوله و پروژه های خود استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت داربست و اسپیس فریم  سوله با بخش فروش در تماس باشید.

مقاله ای از اترس چادر:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید