داربست اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم دست دوم

داربست اسپیس فریم

داربست نمایشگاهی که با نام اسپیس فریم نیز شناخته می شود برای برپایی انواع سازه های موقت به کار می رود. این قطعات از اشکال هندسی تشکیل شده اند که با کنار هم قرار گرفتن می توانند سازه مقاومی را تشکیل دهند. این سازه را می توان برای انواع غرفه ، سالن های بزرگ و موقت، سوله و قاب بنر و استیج های همایش استفاده کرد. داربست نمایشگاهی به عنوان یک سازه مقاوم از فلز تهیه می شود و به صورت شاخه ای و متری به فروش می رسد.

مجموعه اترس چادر:

 

خرید اسپیس فریم یا اجاره اسپیس فریم بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به ایجاد فضاهایی موقت برای کار خود دارند. مجموعه اترس چادر بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه خرید و اجاره اسپیس فریم در کشور است. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم این مجموعه با قیمتی اقتصادی و روند کاری سریع توانسته بیش از 50 پروژه موفق اسپیس فریم بزرگ و نمایشگاهی داشته باشد

 

قیمت اسپیس فریم

کاربرد اسپیس فریم

همانطور که گفته شد کاربرد اصلی اسپیس فریم برای ایجاد سازه های بزرگ و موقت است. از این سازه بیشتر برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود. انواع غرفه نمایشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن به وسیله قطعات اسپیس فریم برپا می شود. این غرفه ها می توانند بزرگ و یا کوچک باشند. اسپیس فریم به عنوان یک سازه مقاوم شناخته شده است. برای اتصال اسپیس فریم و داربست های مورد استفاده در ساخت نمایشگاه از اتصالات اسپیس استفاده می شود. اتصالات با نام بست اسپیس فریم یا یراق اسپیس شناخته شده اند.

خرید اینترنتی اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم

اتصالات موجب می شود تا نصاب اسپیس فریم بتواند سازه های مختلف با اشکال متفاوت را ایجاد کند. داربست اسپیس فریم به عنوان یک راه ارزان و مناسب برای ایجاد نمایشگاه به کار می رود. قیمت اسپیس فریم و داربست با توجه به کیفیت قطعات و قیمت های روز تعیین می شود.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

امکان فروش اسپیس به صورت دست دوم و یا اجاره ای وجود دارد. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید