خرید انواع اسپیس دست دوم

فروش اسپیس فریم دست دوم

خرید انواع اسپیس دست دوم

خرید انواع اسپیس دست دوم یا اسپیس کارکرده با توجه به نیاز پروژه مورد نظر امکان پذیر است. به دلیل دست دوم بودن هزینه کمتری دارد به همین دلیل برای پروژه های موقت می توان از اسپیس دست دوم استفاده کرد. اسپیس دست دوم و یا اسپیس فریم اجاره ای از نظر مقاومت تفاوت چندانی با مدل نو و کار نکرده اسپیس نخواهد داشت. قطعات اسپیس فریم شامل قطعاتی هندسی هستند که با درکنار هم قرار گرفتن می توانند سازه های بزرگ و مقاومی را تشکیل دهند.

اترس چادر:

خرید اسپیس فریم یا اجاره اسپیس فریم بهترین انتخاب برای افرادی است که تمایل به ایجاد فضاهایی موقت برای کار خود دارند. مجموعه اترس چادر بزرگترین و تخصصی ترین مجموعه خرید و اجاره اسپیس فریم در کشور است. خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم این مجموعه با قیمتی اقتصادی و روند کاری سریع توانسته بیش از 50 پروژه موفق اسپیس فریم بزرگ و نمایشگاهی داشته باشد.

قیمت هر شاخه اسپیس

کاربرد اسپبس فریم چیست؟

از اسپیس فریم بیشتر برای برپایی غرفه و نمایشگاه، برپایی انواع سالن و سوله های موقت، قاب بنر و ایجاد استیج های سالن های کنسرت و همایش استفاده می شود. از اسپیس فریم با نام داربست نمایشگاهی نیز یا د می شود. دلیل این امر این می باشد که از اسپیس فریم بیشتر برای ایجاد غرفه نمایشگاه استفاده می شود.

برای برپایی انواع سازه های اسپیس فریم از بست اسپیس فریم استفاده می شود. این بست ها را با نام یراق اسپیس و یا اتصالات اسپیس فریم نیز می شناسند. با استفاده از این بست ها می توان سازه های مختلف متنوع با شکل هایی مانند منحنی ایجاد کرد. داربست اسپیس فریم را می توانید از طریق بخش فروشگاه تهیه کنید.

فروش اسپیس فریم دست دوم

قیمت اسپیس کارکرده

اسپیس فریم کارکرده از لحاظ قیمت با اسپیس فریم نو متفاوت است. امکان اجاره اسپیس فریم نیز برای مشتریان فراهم شده است. قیمت اسپیس فریم به طور کلی با توجه به کیفیت قطعات و جنس آن تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت انواع اسپیس فریم کارکرده و دست دوم با بخش فروش در تماس باشید.

خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریم/ اجاره اسپیس فریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید