اسپیس فریم منحنی

قیمت هر شاخه اسپیس

اسپیس فریم منحنی

اسپیس فریم منحنی یکی از انواع سازه های قابل اجرا برای ساخت اسپیس فریم است. در واقع در هنگام نصب و طراحی اسپیس فریم می توان آن را به شکل های مختلف برپا کرد. انواع سازه های منحنی و دایره شکل ، سازه های مکعبی و سایر اشکال هندسی با استفاده از اسپیس ایجاد می شوند. از اسپیس فریم بیشتر برای ایجاد غرفه های نمایشگاهی موقت، سوله ، سالن و استیج برای کنسرت و سمینار استفاده می شود.

قیمت اسپیس فریم

نصب اسپیس فریم منحنی

برای نصب و طراحی ساره منحنی شکل ، نصاب باتجربه اسپیس فریم مورد نیاز می باشد. نصب اسپیس در مدت زمان کوتاهی با توجه به پیچیدگی های پروژه توسط نصاب انجام می شود. امکان خرید و اجاره قطعات اسپیس فریم در اسپیس اترس به صورت آنلاین امکان پذیر می باشد. قطعات اسپیس به وسیله بست اسپیس فریم به یکدیگر متصل می شوند.

قیمت هر شاخه اسپیس

خرید اسپیس فریم منحنی

خرید اسپیس فریم به دو صورت قطعات نو و کارکرده می باشد. قیمت قعات کارکرده پایین تر می باشد و همچنین امکان اجاره آنها نیز فراهم می باشد. اسپیس دست دوم از نظر کیفیت و دوام و پایداری تفاوتی با اسپیس نو ندارند. اسپیس اترس به عنوان مرکز فروش اسپیس فریم در تهران و کرج فعالیت دارد. برای اطلاع از قیمت ها با کارشناسان بخش فروش تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید