اسپیس فریم برای غرفه نمایشگاهی

قیمت هر شاخه اسپیس

غرفه نمایشگاهی

اسپیس فریم برای غرفه نمایشگاهی: همانطور که می دانید اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی قطعات هندسی شکلی هستند که با کنار هم قرار گرفتن به وسیله بست اسپیس یک سازه محکم را تشکیل می دهند که امروزه برای برپایی انواع سالن، سوله و نمایشگاه ها استفاده می شود و بسیار کاربرد دارد. دلایل مختلفی وجود دارد برای استفاده از سازه اسپس فریم که یکی از از آنها مقاومت و استحکام این سازه می باشد.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

قیمت اسپیس فریم

ویژگی اسپیس فریم برای ساخت غرفه

سبکی قطعات سازه و امکان جابه جایی راحت آن از ویژگی های اصلی اسپس فریم می باشد. قیمت ارزان و مناسب آن ، امکان اجاره قطعات اسپیس ، امکان خرید اسپیس فریم دست دوم و کارکرده و … از دیگر ویژگی های این سازه می باشد. در حال حاضر برای برپایی غرفه نمایشگاه در فضای باز و یا سرپوشیده می توان از اسپیس فریم استفاده کرد.

نصب سازه نمایشگاهی باید توسط نصاب و کارشناس مربوطه انجام شود. نصب اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی یک کار تخصصی محصوب میشود و فرد نصاب باید تجربه کافی برای نصب قطعات اسپس را داشته باشد. جنس اسپیس از گالوانیزه می باشد که روی آن برای ضد زنگ شدن و جلوگیری از پوسیدگی آبکاری شده است. دوام و عمر طولانی، وزن کم، زیبایی و … از دیگر ویژگی های این سازه مقاوم هستند. به همین دلایل اولین انتخاب برای برپایی نمایشگاه، استفاده از قطعات اسپیس فریم می باشد.

اجاره اسپیس فریم

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت اسپیس فریم با توجه به قیمت روز تعیین می شود. امکان خرید به صورت شاخه ای و متری برای مشتریان فراهم شده است. قیمت ارزان و مناسب این سازه موجب محبوبیت آن در نزد مشتریان شده است. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم برای برپایی غرفه نمایشگاهی با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید