اجاره و نصب اسپیس فریم

فروش اسپیس فریم دست دوم

اجاره و نصب اسپیس فریم

اجاره و نصب اسپیس فریم در مجموعه اسپیس اترس توسط افراد مجرب و کارشناسان نصب صورت می گیرد. اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی به روش های مختلفی به فروش می رسد. مسلما اجاره اسپیس فریم در مقایسه با خرید قطعات اسپیس برای مشتری هزینه کمتری در پی دارد.

اما این روش تنها در مواقعی کاربرد دارد که پروژه مورد نظر که به عنوان مثال برپایی نمایشگاه باشد، پروژه ای موقت است. در صورتی که نیاز به برپایی سازه های مختلف داریم و این روند در طول سال ادامه دارد، بهترین گزینه خرید اسپیس فریم و یا خرید اسپیس فریم دست دوم و کارکرده می باشد.

اسپیس اترس:

مجموعه اترس اسپیس با کامل ترین تجهیزات سازه های موقت در حوزه های خرید و اجاره اسپیس فریم / خرید اسپیس فریماجاره اسپیس فریم می تواند بهترین گزینه برای نمایشگاه ها و نیاز های موقت و دائم شما برای ایجاد فضاهای مختلف باشد. همچنین، شما می توانید برای اطلاعات در مورد قیمت های این مجموعه به شماره های کارشناسان ما تماس بگیرید.

مجموعه اترس اسپیس در کنار تولیدات و ایجاد فضاهایی با متریال اسپیس فریم در حوزه صنعت چادر های برزنتی، چادر برزنت و همینطور انواع پارچه های برزنتی با کارگاهی دیگر به نام اترس چادر توانسته به یکی از تولید کنندگان و اجرا کننده های بزرگ این حوزه هم تبدیل شود.

 

اجاره اسپیس فریم

خرید اسپیس فریم اجاره ای

حجم بالای قطعات اسپیس که به صورت شاخه و متری به فروش می رسد در شرکت ها موجب شده است که این شرکت ها اسپیس فریم را اجاره کنند. زیرا در صورت خریداری اسپیس باید مکان مناسبی برای انبار کردن قطعات در نظر بگیرند که این خود موجب صرف هزینه های اضافی برای شرکت می شود. از این قطعات برای برپایی نمایشگاه های موقت و دائمی، برپایی سازه هایی مانند سالن و سوله، سازه های مقاومی مانند استیج برای موسیقی و همایش استفاده می شود.

برای نصب اسپیس فریم نیاز به نیروی حرفه ای و با تجربه است. اسپیس اترس در مدت فعالیت خود در زمینه فروش اسپیس فریم در کرج و تهران، به همراه تیمی از کارشناسان جهت نصب همراه بوده است. نصب و اجرای انواع سازه های نمایشگاهی در کمترین زمان ممکن با هزینه های بسیار کم و مناسب موجب رضایت مشتریان گردیده است.

قیمت هر شاخه اسپیس

قیمت نصب اسپیس فریم اجاره ای

قیمت اسپیس فریم اجاره ای بسیار به صرفه و کمتر از خریداری اسپیس فریم می باشد. بنابراین برای اجرای پروژه های موقت می توان با اجراه کردن قطعات اسپیس و نصب آن، در میزان هزینه ها صرفه جویی کرد. قیمت گذاری قطعات اسپیس با توجه به نوع، برند سازه، ابعاد  و فضای مورد نظر تعیین می شود. همانطور که گفته شد این محصول به صورت شاخه ای و متری به فروش می رسد. برای اطلاع از قیمت اسپیس فریم با بخش فروش در تماس باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید